In 2004 werd het merk LONGUS opnieuw gelanceerd. In deze periode werden enkele kleine en grote veranderingen doorgevoerd. Enerzijds werden het logo en de presentatie vernieuwd en anderzijds werden het volledige productportfolio en de productkwaliteit verder uitgebreid en verbeterd. Het doel: klanten voorzien van de best mogelijke producten. Vandaag de dag wordt LONGUS verkocht in 19 landen over de hele wereld. De producten zijn niet alleen geschikt voor hobby- en recreatieve fietsers, maar ook voor ambitieuze fietsers.
In het grote assortiment van LONGUS vind je ook speciale producten voor vrouwen en kinderen, die het fietsen zo leuk en comfortabel mogelijk maken. Het diverse assortiment strekt zich uit van producten als gereedschap en zadeltassen tot stuurpennen, sturen en nog veel meer. Het omvat nu bijna 1.000 fietsproducten in 27 verschillende productgroepen. Voor LONGUS is echter niet kwantiteit maar kwaliteit doorslaggevend. Het bedrijf hecht daarom veel belang aan zorgvuldige selectie, voortdurend testen en voortdurende verbetering van de productkwaliteit. Of je nu pendelt, aan wedstrijdsport doet of op de open weg rijdt, LONGUS heeft voor iedereen het juiste product in het assortiment.